HTML

A nő sminkel, és elégedett

Kedves idetévedő! Egy elégedett nő, Anett blogját olvasod. A nő szeret sminkelni, és szereti, ha elégedett lehet... sminkre fel!

Friss topikok

  • ilady22: Hát Kedves Anett! Én is elégedett lennék a helyedben! :)) Biztosan tuti jó sminkeket készítesz, ez... (2011.12.01. 12:58) A nő sminkel és elégedett..

Címkék

Archívum

A nő sminkel és elégedett..

2011.11.07. 17:45 Anett a Nő

A NŐ SMINKEL, ÉS ELÉGEDETT.. ;)

 

"Nő vagyok, nő vagyok, nő vagyok hála istennek :D Tehát alap tulajdonságom, hogy imádok sminkelni! De én még mintha valamivel az átlag felett is lennék sminkelés terén. Alig múltam tizenhárom , mikor a suliba is elkezdtem magam kifestegetni.. aztán jöttek a bulik, az egyre csajosabb külső, a fiúzás, és múltak az évek. Naná, hogy vonzott a dolog.

Nagyon sokféle terméket próbáltam már, és nagyon sokat ebből használok is. Hol a színek fogtak meg, hol a tartósság, a harmadiknál a fény. De mivel minden nap sminkelem magam, hihetetlenül fontos számomra a minőség. Többször előfordult, hogy csalódnom kellett. Néha neves márkák nem mondhatják el magukról azt, hogy minőségiek. Ha például egy szemhéjpúder fél nap alatt lekopik, akkor A NŐ nem elégedett! és ez gond! mert ekkor A NŐ csalódott lesz, és átpártol egy másik márkához. Így történt ez nálam is, csalódott voltam, és nem tudtam mi lesz.

 

Ekkor, mint egy jótündérke jött egy barátnőm, aki által megismertem azt a terméket, amire valószínűleg mindig is vártam. Le Maquillage a termék neve, és ők eddigi tapasztalataim alapján szerencsére valóban profik. nemcsak, hogy abszolút hipoallergén a termékük, hanem hálistennek tartós is, és a színeikkel az nem kifejezés, hogy elégedett vagyok! Ezt én most nem azért írom le, hogy reklámozzam őket, meg unszoljalak Titeket, hogy próbáljátok Ti is ki, hanem mert valóban említést érdemlő ez a sminkcég, így muszáj megosztanom pozitív tapasztalataimat Nektek! A Mammutban akadtunk rájuk, ott rögtön tetszett, már első látásra az egész. Helyben ki is próbáltuk, s nagyon bejött, hogy a szín és az árnyalatok is megmaradtak a szememen, nem kenődtek el, sőt nem is csíkozódtak be- tartósság az alapozóban, rúzsban is pipa! Ezúton is köszönöm a barátnőmnek, és a fantasztikus Le Maquillage-nak, akiknek hála, megszerettem a zöld és a kék színeket! :)) "

 

Üdvözlettel:

Anett, A NŐ...

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://a-no-sminkel-es-elegedett.blog.hu/api/trackback/id/tr143361489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilady22 2011.12.01. 12:58:46

Hát Kedves Anett! Én is elégedett lennék a helyedben! :)) Biztosan tuti jó sminkeket készítesz, ezt a terméket pedig én is ismerem, használom, és szeretem is! Il Makiage forever ;)
süti beállítások módosítása